bEhinD dA fAceleSS mAsk iS mE...

bEhinD dA fAceleSS mAsk iS mE...

Friday 9 October 2009

kAku aKu kerNa Dia dan dia dan dia...=,=

duniaku bgai ribut pasir..yg mana....anginnya bertiup kencang dan ganas...mampu terbangkan apa saja...tapi ianya halus sprti pasir...yg emas warnanya...walau ganas...tetapi cantik...phm x??x kn.....sbenarnya....idup aku skung ni slalu je didatangi pelbagai cabaran..dugaan...rintangan...halangan..tpi ttap aku dpt atasinya..walaupun masalh itu masih ada...mmang palat dunia skung ni..bagi aku ia satu yg tidak adil..tapi aku percaya...Dia maha mengetahui....Dia tahu apa yg terbaik untuk ku...sungguhpun ianya adalah jaln terakhir buat ku...=,=dan dia??phm kah terhadap ku??syg kah terhadap ku??dan dia???benci kah terhadap ku??keJi kah memandang ku??................=,=semua masih kaku dalam persoalan yg tiada jawapannya...=,=

No comments:

Post a Comment