bEhinD dA fAceleSS mAsk iS mE...

bEhinD dA fAceleSS mAsk iS mE...

Tuesday 13 October 2009

diA,diA dan aKU dan piLihaN...

smlam aku bermimpikan suatu yg sgt pelik....
tpi agak menyeramkn...
dimana aku berdiri ditgh2 api yg marak...
malangnya aku langsung tidak merasa bahangnya...

dihadapan aku..
aku melihat 2 gadis yg ku cinta selama ini...
dan aku kecundang dengannya...
ade seorang jejaka memakai kot merah..
bertanya lah dia kepadaku,...

"aku bagi kamu 1 lagi peluang untuk memilih...buat la dengan tepat.."

aku x pahm....
then,berkata dia sekali lagi...

"antara aku,dia dan dia...siapakah pilihan mu wahai rakan??"

aku mula phm...
aku melihat wajah dia...
aku nmpak kesedihan yg berpanjangan...
tangisan yg berterusan....
penderitaan yg tiada tandingan,...

aku melihat wajah dia pula....
aku nmpak seksa dia kerana aku...
robek hatinya kerana aku...
n gembira nya dia dengan si Baru...

aku gmbira....
melihat mereka berdua dapat hidup...
walaupun apa yg telah terjadi cukup perit untuk
ditanggung oleh mereka...

lelaki iti berkata...

"sekarang pilih wahai rakan..."

aku berkata....
aku lega dapat melihat mereka buat kali terakhir...
dan aku gmbira melihat mereka dapat teruskan hidup..
walaupun dengan apa yang terjadi...
aku memilh kau wahai kawan....
bukan dia...
dan bukan dia...

walaupun akn ku pergi dengan seksaan...
tpi aku gmbira dengan apa yg aku terima...
kerana aku tahu...
aku cintakan mereka berdua lebih dari apa dalam dunia ini..
cuma...
kita hanya boleh bercinta skali dalam satu masa...
malang diriku...
bila hati jadi begini..=,=
aku pergi dulu...

No comments:

Post a Comment