bEhinD dA fAceleSS mAsk iS mE...

bEhinD dA fAceleSS mAsk iS mE...

Wednesday 7 October 2009

BBQ n Me,,,,

8 oct 2009...
berlangsungnye majlis BBQ di depan rumah sewa membe kitorang...majlis ini di hadiri oleh para pelajar CT 111 dan Ct 112...bnyak gak la hidangan yg disdiakn..such as....ayam,kambing,jagung n hot dog n such...aku pown x lepas peluang untuk masak skali nan diorang...

besh gak sebenarnya BBQ ni...pastu,kitorang men game ala2 spontan tuh...
seronok...klaka abish....tpi aku tetap sendiri...ditemani oleh rokok dan anphone ku...
aku just duduk je kt buaian kat playground tu..
pkirkan apa yg aku nk jadi...
n ape yg da jadi...
btween aku n die....

huhuhuh......

agak penat gak la...
aku pulang awal dari diorang...
mlas la nk lpak lama2 kat citu...
x de keja gak aku ni pown....
bek aku duk umah...
layan lagu...
lagi besh..
by da way...
sok aku akn ke M.O.S!!!^ ^

aKu cHow....=,=

No comments:

Post a Comment