bEhinD dA fAceleSS mAsk iS mE...

bEhinD dA fAceleSS mAsk iS mE...

Friday 20 February 2009

mAlam yAng inDah,Siang yAng deRita..

setiap malam aku sentiasa merasakan ketenangan walaupun di benak pikiran aku ni pelbagai masalah yg datan melanda..
tpi bukan sume yg kita hadapi mampu kita selesaikn..
aku ada 2-3 masalah yg smpai skang aku x dapt selesaikn..

aku pikirkn yg x de masalah yg x dapt dislesaikn..
rupenye ade....

tpi,mlm memberikn aku ketenangan untuk aku berpikir bagi mnyelesaikn msalah aku..
korang tau,kadang2 dunia yg kite hidup ni x semstinya mengalukn kita...

siangnye,aku didatngi pelbagai masalh,biasa lah,student 'hot' cam aku ni mmg ramai peminat..
salah satu nye ialah masalah..
aku kekadang x brapa nk faham..
selama ni aku de kasi msalah ke kt diorg??
aku de slah bicara ke ngan diorg??

dulu di ktenye aku x suke melepak ngan diorg...
bukannye aku x ske..
cme aku x de ape nk kte..
bek aku nek ats uat keja aku..
salah ke??

n then,da ble aku start melepak ngan diorag...
di assumenye mcm2...
jgn pk aku x denga...
jgn pk aku diam aku x memerhati..
aku tau siapa yg hiprokrit ni...
manusia yg menggunakn topeng aku pling cpat nk cam..
dpan aku ble la kte mcm2....
aku bek la...
aku x jht la..

blakang??

sapa yg trasa maaf la ye..
tpi aku kna jga hati aku jgak...
siapa la nk jage hati sndiri kalu bukan dri sendiri btul??

smpai skang aku msih x paham msalah ni??
aku atau mereka yg salah??

No comments:

Post a Comment