bEhinD dA fAceleSS mAsk iS mE...

bEhinD dA fAceleSS mAsk iS mE...

Wednesday 21 January 2009

hAri Ini aKu bermiMpi

ari ni aku de mimpi tntang pe yang da berlaku kt aku smalam...
waktu tu kitorang pi overnite smpai bukt belcan(tpi x de pn belacan nye...)
waktu agak ramai la dak pompuan yang datng blan..
aku da rase x sedap ati,so aku suoh dak2 tu cpat sket..

tpi diorang still nk melpak gak..
aku biorkan la..
sampai satu mase tu,aku ngan sorang lagi teman aku persan len mcam..
aku ngan die saling berpandangan..
aku da rsau aku suoh diorang blah...

sangakaan aku x slap..
mmang btul de lembaga warna itam seblah keta je time kitorang nk trun bukit tu..
aku just pikir tu khayalan aku je...
rupanya x..
die ikut smpai kat kayangan high..
sampai umah,aku x ckap byak aku trus mandi n try nk tdo..
aku nk lelapkn mata tapi x ble...
last2..aku isap rokok bebanyak n tido..

esoknye,aku tgk bju yang aku pkai smalam(singlet) de tompok warna itam...
pergh...
seram...

2 comments: